reklamace
Reklamace vadného výrobku
Kvalitu našich výrobků se snažíme neustále kontrolovat a hlídat, ale přesto se může stát, že se nějaká vada objeví. Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, můžete využít dvě možnosti - osobně na adrese naší provozovny (po telefonické domluvě termínu) nebo poslat na adresu naší provozovny.
V první řadě nás kontaktujte na e-mailu info@teto-design.cz nebo na telefonním čísle +420606924988 (potřebujeme od Vás číslo objednávky nebo daňového dokladu, název zboží, popis problému a fotodokumentaci).
Budete-li vadný výrobek zasílat zpět, připravte si nejprve dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali emailem po odeslání zboží a Reklamační formulář. Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím. Zásilku je nutné pečlivě zabalit, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození. Balík zašlete doporučeně na adresu naší provozovny, určitě ji ale nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřevezmeme a bude vrácena zpět.
Adresa: AUDIENCE s.r.o., Na Bačálkách 1852/15, 193 00, Praha 9
Po obdržení zásilky Vás budeme co nejdříve kontaktovat o dalších krocích.
Reklamace poškozené zásilky při přepravě
Zásilku je vždy nutné řádně překontrolovat jestli nejeví známky poškození. Pokud je obal viditelně poškozený, máte právo zásilku nepřebírat. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, je dobré o tom sepsat s řidičem záznam, nejlépe i poškozený obal nafotit. Může se však stát, že i když je obal neporušený, uvnitř může být výrobek poškozený. V takovém případě kontaktujte nejpozději do 2 pracovních dní daného přepravce nebo nás, pokusíme se problém vyřešit za Vás. Ať už zvolíte jednu nebo druhou možnost, připravte si, prosím, číslo balíčku a číslo objednávky, případně daňového dokladu. Důležitá je také jakákoliv fotodokumentace, ta případnou reklamaci u konkrétního přepravce významně urychlí.
formulář reklamace ke stažení - Reklamační_formulář